Your cart is empty!
View Cart Checkout
Cart subtotal: €0,00

De meeste klanten wilden weten

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld en betaald, zelfde dag verzonden!

Hoe oud moet ik zijn om een Zmoker te kunnen aanschaffen?

De elektronische sigaret is een alternatief voor roken, net als de reguliere sigaret dien je minimaal 18 jaar te zijn om een product te mogen kopen in onze webwinkel. Bij het aankopen van één van onze producten gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden en verklaart u minimaal 18 jaar te zijn.

Mijn bestelling heeft status ‘Verzonden’ maar deze is nog niet bezorgt.

Zmoker.nl heeft als streven uw bestelling binnen gestelde servicekaders te bezorgen, maar wij zijn sterk afhankelijk van TNT Post. Met regelmatige controles en aanpassingen van het sorteerproces proberen ze vertragingen tot een minimum te beperken. Gemiddeld wordt 95% van de door PostNL verwerkte post binnen de gestelde servicekaders bezorgd. Wij vragen nog even uw geduld als het wat langer duurt dan wat u normaal gewend bent.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is op dit moment nog niet mogelijk om de zending af te halen.

Waarom zijn jullie niet telefonisch te bereiken?

Om de kosten van onze producten zo laag mogelijk te houden maken wij alleen gebruik van een e-mailadres. Op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur proberen wij alle e-mails binnen 4 uur te beantwoorden.

Wat zijn de verzendkosten?

Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten brengen wij €4,95 in rekening, voor zendingen naar België en Duitsland is dit €13,-. Bij een brievenbuszending brengen wij €2,-in rekening. Wij bieden geen garantie voor het veilig arriveren van uw zending. Zodra de zending door ons overgedragen wordt aan PostNL ligt het risico geheel aan kanten van koper. Ook willen wij u erop attenderen, dat het niet mogelijk is om uw zending te traceren. Wij raden u daarom aan om te kiezen voor de aangetekende verzendmethode. 

Heeft u de artikelen op voorraad?

Alle artikelen op onze site zijn op voorraad. Mocht het uitverkocht zijn, dan wordt dit automatisch door ons systeem weergegeven. U ziet dus alleen een vermelding staan als het artikel uitverkocht is. Zolang u geen vermelding ziet staan, zijn de goederen op voorraad en worden mits besteld en betaald, dezelfde dag verzonden.

Over de elektrische sigaret

Hoeveel mensen gebruiken een elektrische sigaret en wie?

Er zijn geen cijfers over het aantal mensen dat ervaring heeft met een elektronische sigaret of deze geregeld gebruikt. Er zijn signalen dat de pen populair is onder schoolgaande kinderen van zowel het basisonderwijs als het voortgezet onderwijs, maar ook voor deze groep ontbreken cijfers over het gebruik. Voorlopige resultaten van een internetsurvey in 2013 onder jongeren en jongvolwassenen die geregeld uitgaan (festivals, clubs, discotheken), laten zien dat van degenen die in het afgelopen jaar tabak hadden gerookt, 10% ook wel eens een elektronische sigaret had gebruikt. Bijna de helft (47%) heeft dat niet gedaan en 42% wist niet wat een elektronische sigaret was (Trimbosinstituut, Uitgaansonderzoek 2013). Hierbij is niet gevraagd om wat voor soort elektronische sigaret het ging. Er is geen onderzoek gedaan naar de redenen om een elektronische sigaret te gebruiken. Op internetfora noemen gebruikers als redenen voor het gebruik van een elektronische sigaret: nieuwsgierigheid, lekkere smaak, stoer, spannend (‘ je kan het doen zonder dat iemand het merkt’), en een goed alternatief voor roken.

Is het gebruik van een elektrische sigaret schadelijk?

Elektronische sigaretten zijn pas zeer recent op de markt. Er is (nog) geen wetenschappelijk onderzoek bekend naar de stoffen die vrijkomen bij verdampen en of die stoffen, bij normaal gebruik, schade voor de gezondheid kunnen veroorzaken. Het ministerie van VWS heeft het RIVM gevraagd om de mogelijke risico’s van het gebruik van de elektronische sigaret in kaart te brengen (Ministerie van VWS, 2013). Tot de resultaten hiervan bekend zijn, wordt het gebruik van de elektronische sigaret afgeraden, omdat evenmin is aangetoond dat het gebruik ervan geen gezondheidsschade veroorzaakt (zie kader Propyleenglycol). Duidelijk is wel dat de elektronische sigaret minder gezondheidsrisico’s met zich meebrengt dan het roken van tabak.

Wat is het voltage van de batterijen?

Het voltage is als volgt:
Zmoker Pro                      3,3 volt
Zmoker Slim                    3,7 volt
Zmoker Supreme            3,7 volt

Mijn account

Waarom een account aanmaken?

– Volg eenvoudig de status van je bestelling.
– Door een account aan te maken kan je het bestelproces sneller doorlopen.
– Gemakkelijk je persoonlijke gegevens aanpassen.
– Gemakkelijk je factuur en/of verzendadres aanpassen
– Je spaart automatisch Zmoker punten, deze zijn in te wisselen tegen 15% korting.

Hoe word ik klant / maak ik een account aan?

Via onze website kan je een account aanmaken als je een bestelling wilt plaatsen. Uiteraard is dit niet verplicht. Je kan je registreren via de button ’’mijn account’’ rechts bovenaan de website.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik deze opnieuw aan?

Ja kan je wachtwoord opnieuw aanvragen via deze link.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je gegevens (e-mailadres, wachtwoord, contactgegevens etc.) kan je na het inloggen wijzigen onder het kopje ”mijn bestellingen” bij mijn adresgegevens en account wijzigen.  

Garantie en Algemene voorwaarden

Wat zijn de Algemene voorwaarden van Zmoker?

Onze Algemene voorwaarden vind je op deze pagina. Onze Algemene voorwaarden zijn conform de Nederlandse wetgeving. Voordat je je bestelling afrondt, vragen we je altijd eerst om akkoord te gaan met de Algemene voorwaarden.

Mag Zmoker de Algemene voorwaarden aanpassen?

Ja, ook zonder direct al onze klanten hier vooraf van op de hoogte te stellen. Maar geen zorgen: voordat je je bestelling kunt afronden, vragen we je altijd eerst om akkoord te gaan met de dan geldende Algemene voorwaarden.

Zijn de Algemene voorwaarden conform wetgeving?

Ja. Onze Algemene voorwaarden worden altijd door een jurist opgesteld en getoetst aan de dan geldende wetgeving.

Wat is de garantie periode?

Met uitzondering van de hieronder genoemde uitzonderingen krijgt je op alle producten 12 maanden garantie. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten aangaande garantie en conformiteit.

BATTERIJEN
Batterijen hebben een garantietermijn van 3 maanden. Bij normaal gebruik kunt u de batterijen meer dan 300 maal opladen. Afname van capaciteit gedurende de levensduur van een batterij is normaal en valt niet onder de garantie. Na 300 maal opladen gaat een batterij niet direct defect, echter kan de capaciteit van de batterij wel snel afnemen.

E-LIQUIDS
Mocht je van mening zijn dat ondanks onze strenge kwaliteitscontrole een e-Liquid niet aan de normen voldoet dan zullen we deze onder garantie vervangen. Echter als je de smaak van een e-liquids niet lekker vind dan adviseren we deze met iemand anders te ruilen. Immers, smaken verschillen. Om hygiënische redenen en in verband met de houdbaarheidsdatum is het niet mogelijk een (geopende) e-liquid te ruilen. Is het flesje voorzien van een verzegeling en is deze niet verbroken dan kan je uiteraard wel gebruik maken van het retour formulier.

ATOMIZERS & CLEAROMIZERS
Atomizers en clearomizers zijn een verbruiksartikel en gaan ook bij normaal gebruik defect en hebben daarom geen garantietermijn van 12 maanden. Indien een atomizer of clearomizer bij ontvangst niet blijkt te werken dan kunt u deze retour zenden en wordt het artikel kosteloos vervangen.

Bestellen en betalen

Hoe kan ik iets bestellen?

Bestellen is heel eenvoudig. Selecteer een e-sigaret en/of e-liquid die je wilt aanschaffen en klik op de knop “toevoegen aan winkelmandje”. Hierna kan je afrekenen of verder winkelen. Als je alle producten heb toegevoegd in de winkelwagen klik je op de knop “afrekenen” en volg je de instructies.

Zijn jullie bedragen inclusief B.T.W?

Ja, alle bedragen zijn inclusief 21% B.T.W.

Welk afleveradres kan ik gebruiken?

Je kan elk afleveradres gebruiken met uitzondering van een postbus of antwoordnummer. Kies je voor een werkadres? Vermeld dan bedrijfsnaam en de eventuele afdeling. Ook kan je ervoor kiezen om de bestellen af te laten leveren bij één van de 2.000 PostNL-ophaalpunten.

 

Ik heb besteld. Wat gebeurt er nu?

Nu kan je de order bijhouden in je Zmoker account. De status wordt als volgt bijgehouden:

  1. Is je betaling succesvol afgerond? Dan krijg je een betaalbevestiging. Let op: dit is nog geen bestelbevestiging.
  2. Zijn je bestelling én je betaling bij ons binnengekomen? Dan sturen we je een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je bestelling en een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.

Hoe kan ik betalen?

Na het invullen van de bestelgegevens kies je de betaalmethode. Je kunt hieronder zien welke betaalmogelijkheden we bieden. Let op: laat tijdens het betalen je browser openstaan totdat je weer terug bent op onze website. Sluit je je browser eerder af, dan kan het zijn dat je betaling niet juist wordt verwerkt.

iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kan je tijdens het bestelproces direct je betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert, kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder je aan te melden. iDEAL is te gebruiken met Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank,  ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, of de Friesland Bank.

Vooruit betalen
Onder vermelding van het factuurnummer en onze bankgegevens (te vinden in de bestelbevestiging) schrijft je het totaalbedrag naar ons over. Nadat wij je betaling hebben ontvangen (dit kan 1-2 dagen duren) versturen wij de goederen. Zodra de order ons magazijn verlaat ontvangt je een verzendbevestiging. Neemt alstublieft in acht dat, door de verwerkingstijd van betalingen van uw en onze bank, de levertijd aanzienlijk langer kan worden.
Zmoker.nl
IBAN: NL79 RABO 0192310445
BIC: RABONL2U

Paypal
Met je Paypal account kan je tijdens het bestelproces direct de betaling afhandelen. Dit gebeurd in een van de best beveiligde betaalplatforms in de wereld. Of je nu online koopt, verkoopt of geld overmaakt, bij het gebruik van PayPal bent u altijd beschermd door een extra laag beveiliging. Dat komt omdat al je financiële gegevens, zoals je bankgegevens en je  creditcardnummer, veilig en versleuteld worden opgeslagen op onze servers.  Het is dus niet nodig je financiële gegevens online of openbaar te delen met de persoon van wie je geld ontvangt of naar wie je geld overmaakt.

Verzenden en bezorgen

Wanneer versturen jullie mijn bestelling?

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld en betaald, zelfde dag verzonden!

Hoe versturen jullie mijn bestelling?

Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden hebben wij verschillende verzendmethodes. Je kan alle informatie vinden op deze pagina.

Hoe werken track & trace codes?

Met je track & trace code kan je achterhalen waar je pakketje is, en wanneer de vervoerder verwacht dat hij je pakketje kan afleveren. Je kan dit op twee manieren je pakket traceren:
Online: https://mijnpakket.postnl.nl
Bellen 0900-0570

Bij een brievenbuszending zal er geen track & trace code worden toegestuurd.

Kan ik mijn aflever- of factuuradres nog aanpassen?

(Hoe) kan ik het afleveradres aanpassen?

Wil je na het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Dat kan zolang je een Zmoker account heb en je bestelling nog niet in het verzendproces zit.

Log in en selecteer ”mijn adresgegevens”, hier kan je het afleveradres aanpassen. Zit je bestelling al in het verzendproces? Dan kan je het afleveradres niet meer wijzigen, en sturen we je pakket naar het adres dat je eerder hebt opgegeven.

Waar is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling kan je alleen inzien door in te loggen op je account. Je kan de status vinden onder mijn bestellingen –> recente bestellingen –> en hierna het ordernummer aan te klikken.

Annuleren en retourneren

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als we hebben vastgesteld dat je recht hebt op (een deel) van het aankoopbedrag, dan kan je dit binnen 5 tot 10 werkdagen terug op je rekening verwachten. Op voorwaarde dat je bestelling bij ons terug is en je betalingsgegevens kloppen.

Wanneer kan ik een product retourneren?

Je kan een product van Zmoker retourneren wanneer er sprake is van:

  • Herroeprecht
  • Een verkeerd geleverd product
  • Een defect bij ontvangst
  • Een reparatie of vervanging binnen het garantietermijn

(Hoe) kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je na het plaatsen van je bestelling toch annuleren? Dat kan zolang je een Zmoker account heb en je bestelling nog niet in het verzendproces zit.

Is je bestelling al onderweg? Dan kan je annuleren door het pakket niet in ontvangst te (laten) nemen.

Is je bestelling al afgeleverd? Dan kan je je pakket tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Let hierbij op onze algemene voorwaarden voor retourneren.

Hebben we je product ontvangen, dan storten we uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag en de verzendkosten terug. Let op: de retour kosten zijn voor je eigen rekening.

Hoe kan ik een product retourneren?

Wil je na het plaatsen van je bestelling toch annuleren? Dat kan zolang je een Zmoker account heb en je bestelling nog niet in het verzendproces zit.

Is je bestelling al onderweg? Dan kan je annuleren door het pakket niet in ontvangst te (laten) nemen.

Is je bestelling al afgeleverd? Dan kan je je pakket tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Let hierbij op onze algemene voorwaarden voor retourneren.

Hebben we je product ontvangen, dan storten we uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag en de verzendkosten terug. Let op: de retour kosten zijn voor je eigen rekening.

Let op:
Gebruik NOOIT een gewone envelop om onderdelen te versturen. Deze scheuren eenvoudig open. Gebruik altijd minimaal een verstevigde envelop of een bubbelfolie envelop.

Heb je nog een vraag?

Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wij helpen je graag verder!